Autostrazi pe ultima suta de metri: Tirrena, Geiger si Strabag, constructorii cu cele mai mari progrese inainte de inchiderea santierelor
Italienii de la Tirrena si nemtii de la Geiger au raportat cele mai mari progrese si în ultima luna, când au si terminat lucrarile de pe santiere. Pe locul 3 au urcat austriecii de la Strabag, care se apropie la rândul lor de finalizarea lucrarilor pe lotul lor din A3 Câmpia Turzii – Târgu Mures.
Constructorul italian Tirrena Scavi a finalizat lucrarile la nodul Gilau, raportand un progres de 15 puncte procentuale inainte de inchiderea santierului, conform datelor de pe site-ul Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Inaugurarea acestui nod in 25 septembrie a permis deschiderea circulatiei si pe tronsonului Gilau – Nadaselu din A3, finalizat inca de anul trecut de catre constructorul roman Dorinel Umbrarescu.
Nemtii de la Geiger s-au mentinut pe a doua pozitie, cu un avans de 9 puncte procentuale. Gradul de executie a lucrarilor pe lotul 1 al Autostrazii Ogra – Campia Turzii a ajuns in octombrie la 100%, fata de la 91% in luna anterioara.
Pe locul 3 a urcat constructorul austriac Strabag, care a avut un progres de 6,98 puncte procentuale pe lotul 2 din Autostrada Targu Mures – Ogra si a ajuns la un stadiu de 84,75% in octombrie. Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov din cadrul CNAIR a anuntat vineri ca acest lot, Ungheni - Ogra, se afla in faza finala de realizare.
"Pe cei 10 km constructorul a asternut deja straturile finale de asfalt si lucreaza deja la finisaje, cum ar fi montarea de parapete de siguranta sau marcaje orizontale", se arata in postarea DRDP Brasov care prezinta acest lot.
In clasament urmeaza italienii de la Astaldi, cu un avans de 5,54 puncte procentuale. Ei au ajuns pe lotul 2 al Autostrazii Ogra – Campia Turzii pana la un grad de executie de 55,16% in octombrie.
Detalii, pe Economica