BCR isi face departament special pentru clientii nemultumiti
Cea mai mare banca din România a decis sa îsi schimbe din temelii relatia de comunicare cu clientii. Potrivit surselor ECONOMICA.NET, pâna la finele acestui an, în cadrul BCR va deveni operational un departament care se va ocupa cu gestionarea reclamatiilor primite, cu analiza acestora dar va si verifica efectiv cum se rezolva problemele clientilor.
Confruntata cu probleme serioase de imagine mai ales din cauza proceselor privind clauzele abuzive, cea mai mare banca din Romania a decis sa construiasca un departament special care sa gestioneze integral relatia cu clientii. Aceasta structura ar trebui sa devina operationala pana la finele acestui an. “Devenise evident ca undeva s-a gresit in procesul de comunicare cu clientela. Acest nou departament se va ocupa nu doar cu gestionarea reclamatiilor ci si cu analiza lor, a clientilor care le fac, dar si cu urmarirea procesului de rezolvare a problemelor reclamate. Vor sa vada exact unde se greseste acum”, ne-au spus surse apropiate situatiei.
BCR este una dintre institutiile de credit care a pierdut mai multe procese cu clienti care au invocat prezenta unor clauze abuzive in contractele de credit. In plus, avand o retea de dimensiuni substantiale, banca se confrunta si cu foarte multe sesizari in ceea ce priveste erori aparute la plata cu cardul ori la alimentarea conturilor sau plata facturilor la automate specializate.
Detalii, pe Economica