Home / Stiri financiare / Billa dezvolta o noua marca proprie gen made in Romania

Billa dezvolta o noua marca proprie gen made in Romania

Billa dezvolta o noua marca proprie gen

Operatorul de supermarketuri Billa România, parte a grupului german de retail REWE, intra în jocul marcilor proprii promovate pe ideea "produs în România". 

 

diverse produse alimentare, de la carne la racoritoare. "In momentul de fata, nu comunicam informatii legate de o viitoare marca proprie", au raspuns oficialii Billa solicitarii ECONOMICA.NET.

Din datele companiei, aproximativ 70% din produsele comercializate de supermarketurile Billa din toata tara sunt produse in Romania. Retailerul comercializeaza  peste 350 de articole sub marca privata Clever si are o marca proprie si pe segmentul produselor de ingrijire personala: MY.

Introducerea unei marci proprii ce targeteaza consumatorul care apreaciaza produsele realizate in Romania are sens in contextul in care aceasta categoria s-a dovedit o importanta sursa de venit pentru retailerii care au mizat pe ea. Belgienii de la Mega Image, spre exemplu, au dezvoltat aceasta nisa inca din 2009. Au lansat atunci "Gusturi Romanesti",  care inglobeaza un numar tot mai mare de produse alimentare.   

Detalii, pe Economica

duminica, 13 aprilie 2014, 467 afisari

Curs BNR luni, 25 noiembrie 2024

1 EUR4.9767 RON
1 USD 4.7456 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0200 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.8100 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 09.30
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile