Black Friday romanesc: comenzi online neonorate si reduceri aplicate incorect. ANPC a primit zeci de reclamatii
Zeci de reclamatii legate de Black Friday au fost facute, in intreaga tara, la Protectia Consumatorului, majoritatea acestora vizand neonorarea comenzii facute online, aplicarea incorecta a reducerilor si stocurile insuficiente de produse, au declarat reprezentantii ANPC, citati de Mediafax.
Cateva zeci de astfel de reclamatii s-au inregistrat si in tara, dar mai multe vor fi facute, probabil, in aceasta saptamana, potrivit surselor citate.
Ca si in alti ani, multi oameni reclama faptul ca n-au mai putut sa achizitioneze produsele comandate online. "Nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor. In mailul care vine automat li se si spune ca vor fi contactati pentru confirmarea comenzii", au aratat reprezentantii ANPC.
Detalii, pe InCont