Home / Stiri financiare / Brandul Bucurestiului tine mai mult de viata de noapte decat de calitatea urbana

Brandul Bucurestiului tine mai mult de viata de noapte decat de calitatea urbana

Brandul Bucurestiului tine mai mult de viata de noapte decat de calitatea urbana

Brandul Bucurestiului tine mai mult de viata de noapte decât de calitatea urbana, un dezavantaj al Capitalei fiind parcarile iar un avantaj stocul mare de cladiri verzi, a declarat, marti Andrei Botis, specialist imobiliar la NAI România, în cadrul Forumului privind proprietatile din Europa de Sud-Est, potrivit Agerpres. 

'In prezent, Bucurestiul este cunoscut in principal pentru viata de noapte, pentru distractie. Este brandul Capitalei, cu toate ca suntem printre orasele din estul Europei cu cele mai multe cladiri verzi. Avem plusuri si minusuri, dar ne dezvoltam continuu', a precizat Andrei Botis.

Avocatul Oana Ureche a mentionat, in conext, ca, din punct de vedere al perspectivei de reglementare de urbanism, exista un brand al Bucurestiului, in mintea cetatenilor, insa acesta nu este neaparat pozitiv. 'Daca ne gandim la dezvoltatori, brandul nu este prea bine definit in timp ce in randul companiilor mari, brandul Capitalei este pozitiv. Proiectele mari au nevoie de reglementari foarte clare', a declarat avocatul citat.


Detalii, pe Economica

miercuri, 08 iunie 2016, 447 afisari

Curs BNR vineri, 29 noiembrie 2024

1 EUR4.9771 RON
1 USD 4.7129 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0500 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.7700 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 19.01
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile