Brandul Bucurestiului tine mai mult de viata de noapte decat de calitatea urbana
Brandul Bucurestiului tine mai mult de viata de noapte decât de calitatea urbana, un dezavantaj al Capitalei fiind parcarile iar un avantaj stocul mare de cladiri verzi, a declarat, marti Andrei Botis, specialist imobiliar la NAI România, în cadrul Forumului privind proprietatile din Europa de Sud-Est, potrivit Agerpres.
'In prezent, Bucurestiul este cunoscut in principal pentru viata de noapte, pentru distractie. Este brandul Capitalei, cu toate ca suntem printre orasele din estul Europei cu cele mai multe cladiri verzi. Avem plusuri si minusuri, dar ne dezvoltam continuu', a precizat Andrei Botis.
Avocatul Oana Ureche a mentionat, in conext, ca, din punct de vedere al perspectivei de reglementare de urbanism, exista un brand al Bucurestiului, in mintea cetatenilor, insa acesta nu este neaparat pozitiv. 'Daca ne gandim la dezvoltatori, brandul nu este prea bine definit in timp ce in randul companiilor mari, brandul Capitalei este pozitiv. Proiectele mari au nevoie de reglementari foarte clare', a declarat avocatul citat.
Detalii, pe Economica