Calatoria Bucuresti-Giurgiu va fi mai scurta cu 20 de minute: seful CFR SA promite repararea Podului Gradistea in doi ani
Podul Gradistea, distrus de inundatiile din 2005, ar putea fi reabilitat în doi ani, potrivit directorului general al CFR SA, Marius Chiper. Dupa repararea acestui pod, vom putea ajunge cu trenul de la Bucuresti la Giurgiu cu aproape 20 de minute mai repede.
Calatoria cu trenul pe ruta directa Bucuresti-Giurgiu va dura o ora si 37 de minute, fata de o ora si 56 de minute cat dureaza acum pe ruta ocolitoare prin Videle, au explicat pentru ECONOMICA.NET reprezentantii CFR SA.
Ministrul Transporturilor, Razvan Alexandru Cuc, Secretarul de Stat, Dragos Titea, Directorul General al Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA, Marius Chiper si Directorul General al CFR Calatori Iosif Szentes au efectuat luni, 20 martie a.c., o vizita de lucru in comuna Comana, din judetul Giurgiu.
Discutiile cu reprezentantii locali au vizat importanta redeschiderii liniei de cale ferata intre Gradistea si Giurgiu, un proiect prioritar pentru CFR SA, care va contribui la dezvoltarea transportului feroviar local.
Marius Chiper, Director General al Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA: "Licitatia pentru elaborarea studiului de fezabilitate este in faza de finalizare si emitere a raportului procedurii. Pentru obiectivul Pod Gradistea termenul a fost redus pentru ca nu facem foarte multe studii de teren, nu este o reabilitare majora si speram ca in maximum 9 luni sa avem studiul facut. Dupa acest termen vom demara licitatia pentru proiectare si executie, iar in 2 ani ne propunem sa construim podul. Poate ca termenul stabilit de noi nu este foarte optimist pentru localnici, dar e realist. Facem tot ce se poate, am fost nevoiti de foarte multe ori sa ne adaptam, sa schimbam scenariile, ca sa putem aborda aceasta problem de o importanta deosebita pentru locuitorii acestei zone".
Detalii, pe Economica