Cel mai pagubos contract al statului roman din perioada postdecembrista, pe cale sa ia sfarsit
Orice ministru care a trecut pe la Transporturi in ultimii 9 ani s-a lovit de cel mai pagubos contract al statului roman.
Fiecare a crezut ca menirea lui este sa reduca o parte din banii risipiti pe acest contract, insa rezultatele au fost intotdeauna in beneficiul companiei Bechtel, cu exceptia Ancai Boagiu, care, in 2011, a reusit sa-i scoata pe americani de pe 6 din cele 8 tronsoane. In acest an, din cauza ca CNADNR a fost trecuta in subordinea ministrului Sova, Relu Fenechiu a scapat de acest deziderat.
Sova insa si-a luat rolul in serios si, din luna februarie, a inceput sa renegocieze cu Bechtel. Ultimatumul expira pe 30 aprilie, iar ministrul sustine ca a gasit chiar si posibili investitori pentru tronsonul Suplacu de Barcau-Bors (64 km), la care stadiul lucrarilor a inghetat la 40% inca din primavara anului trecut. „Anul acesta vom demara procedurile.
Detalii, pe Capital