Home / Stiri financiare / Cele mai inspirate si cele mai nefericite rebrandinguri

Cele mai inspirate si cele mai nefericite rebrandinguri

Cele mai inspirate si cele mai nefericite rebrandinguri

Daca schimbarile de denumire, modificarile de logouri ori repozitionarile se dovedesc a fi benefice pentru cele mai multe marci, sunt si cazuri in care astfel de decizii se traduc in pierderi cu multe zerouri.

ri cu multe zerouri.

În 13 septembrie 2014, Romtelecom si Cosmote au încetat sa mai existe. Doua dintre cele mai importante marci autohtone au fost înlocuite cu (deocamdata) impersonalul Telekom. O campanie ce ar urma sa coste în total circa 15 milioane de euro ar trebui sa-i familiarizeze pe români cu noul nume. Desi acum ni se poate parea greu sa ne obisnuim, câti dintre noi ne mai amintim ca, din 1998 pâna în 2005, Cosmote s-a numit Cosmorom? Sau, ca sa ramânem în domeniu, ca pâna în 2005 Vodafone era Connex? Si ca, pâna în 2002, Orange se numea Dialog?

Rebrandingul face parte din viata marcilor, este natural si, de destule ori, chiar recomandabil. Studii efectuate de-a lungul timpului pe piete din cele mai diverse au demonstrat ca, în cele mai multe cazuri, schimbarea numelui sau macar a logoului si a sloganului unei companii este însotita, pe termen mediu, de o crestere a gradului de încredere a consumatorilor. Si, în consecinta, de o majorare a vânzarilor.

Detalii, pe Capital

luni, 22 septembrie 2014, 308 afisari

Curs BNR marti, 26 noiembrie 2024

1 EUR4.9768 RON
1 USD 4.7319 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0500 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.8200 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 19.01
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile