Centura Bucuresti: constructor din Slobozia ataca la Curtea de Apel castigarea tronsonului DN 2 - A2 de catre italienii de la Tirrena
Povestea fara sfârsit a modernizarii Centurii Capitalei continua cu o noua lupta la Curtea de Apel Bucuresti. Constructorul din Slobozia Oyl Company Holding contesta si în instanta câstigarea contractului pentru tronsonul DN 2 - A2 de catre italienii de la Tirrena Scavi.
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a respins pe 3 iulie contestatia formulata de firma din Slobozia impotriva desemnarii italienilor de la Tirrena Scavi drept castigatori ai contractului pentru largirea la patru benzi a tronsonului DN 2 - A2 din Centura Bucuresti.
Nemultumit de decizia CNSC, constructorul ialomitean a depus recurs la Curtea de Apel Bucuresti, potrivit datelor din platforma de achizitii publice SEAP.
Ramane de vazut daca italienii vor ramane castigatori si in urma deciziei CAB sau vor fi reevaluate din nou ofertele la licitatia lansata cu peste doi ani in urma.
Cert este ca, odata semnat contractul cu firma castigatoare, aceasta va putea demara imediat lucrarile, avand in vedere ca saptamana trecuta a fost emisa Autorizatie de Construire pentru lucrari de 159,49 milioane de lei pe acest tronson.
Autorizatia din 22 iulie 2019 vizeaza "continuarea lucrarilor aferente Autorizatiei de construire nr. 038/20.07.2017,din cadrul obiectivului de investitie, "Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 – DN 7 si DN 2 - A2,Lot 2: Sector DN 2 - A2 intre km 12+300 - km 14+050, km 14+700 - km 19+700 si km 20+800 – km 23+750, exclusiv lucrarile care afecteaza terenurile aflate in administrarea M.A.P.N. si S.N.S.P.A."
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat licitatia pentru acest tronson din Centura Bucuresti in aprilie 2017 iar patru luni mai tarziu a primit 12 oferte.
Detalii, pe Economica