Cine isi imparte banii de mancare ai bucurestenilor. Un sfert ajung in conturile nemtilor de la Lidl&Schwarz
Kaufland, liderul pietei comertului alimentar din România, si-a adjudecat 16% din cota de piata din Bucuresti si 8% din cea nationala, în timp ce Lidl, parte a aceluiasi grup Lidl&Schwarz, a acaparat 8,3% si respectiv 4,2%. Astfel, aproximativ un sfert din banii bucurestenilor ajunge în conturile Lidl&Schwarz.
Retailerul german Kaufland, parte a grupului german Lidl &Schwarz alaturi de Lidl, si cel mai mai operator de lanturi de hypermarketuri din Romania atat din punct de vedere al cifrei de afaceri, dar si al numarului de magazine, avea la nivelul lui 2015 (ultimele date disponibile) o cota de piata de 8,26% la nivel national si de 16,3% la nivelul Capitalei, arata o analiza pusa la dispozitia ECONOMICA.NET de catre termene.ro.
Calculul a fost facut prin raportul dintre cifra de afaceri a companiei, ce s-a ridicat anul trecut la 9,1 miliarde de lei, si cifra de afaceri totala a sectorului de activitate al firmei (cod CAEN comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun).
Kaufland opereaza in momentul de fata 114 unitati, dintre care doua inaugurate anul acesta, si se pregateste sa termine anul cu cel putin 120 de hypermarketuri. Fata de anul anterior, cota de piata a Kaufland a ramas constanta.
Detalii, pe Economica