Coca-Cola renunţă la un simbol, sticla de 0,25
Compania Coca Cola renunţă să mai producă sticla de 0.25. Fabrica din Winona, Minnesota, era ultima care mai producea sticlele de 0.25. Ultima sticlă de acest fel a ieşit de pe linia de producţie marţi şi a fost vândută la licitaţie pentru suma de 2.000 de dolari.
Din 1915, sticla distinctă, în formă conică, a fost unul din simbolurile companiei, ea fiind prezentă chiar și în cele mai noi campanii publicitare Coca-Cola.
Când au scos pe piaţă această sticlă, oficialii companiei sperau ca oamenii care o cumpărau să o returneze la magazine pentru a fi umplută iar. S-au înşelat însă. Clienţii erau prea comozi să facă un asemenea efort.
Recipientul a fost însă considerat totuşi o revoluţie la acea vreme, fiindcă oamenii puteau cumpăra Coca-Cola doar de la dozator sau farmacii. Americanii puteau in sfarsit sa o achizitioneze de la magazin si sa o savureze in orice loc voiau.
La mijlocul secolului XX, compania a scos pe piata Coca-Cola la sticla de 0.33 si 0.75 si la cutie de 0.33, asa ca oamenii s-au reorientat.
Pe masura ce cererea a inceput sa scada, fabricile din SUA au inceput sa nu mai produca sticla de 0.25. Singura care a refuzat sa faca acest lucru, pana in prezent, era Winona Coca-Cola Bottling Co.