Conceptul de depozit de bricolaj a esuat in Romania. Kingfisher transforma magazinele Brico Depot pentru a fi mai prietenoase
Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher, care a cumparat lantul Bricostore pentru a-l rebrandui în Brico Depot, o ia de la capat în România, dupa rezultate care au demonstrat ca tipul de magazine nu este în acord cu dorintele clientilor români. Noua strategie presupune magazine mai prietenoase, mai multe servicii pentru clienti, mai multi angajati si o zona pentru gradini. Vor renunta în viitor si la "arivaj".
Romanii nu vor depozite, ci magazine, este concluzia la care au ajuns britanicii de la Kingfisher, la doi ani de la deschiderea primelor doua magazine-depozit BricoDepot in Romania, pe scheletul fostelor Bricostore pe care le-au achizitionat in 2013 de la Bresson. In consecinta, managementul companiei din Romania a decis sa revina la consumatori cu o noua propunere: magazine mai prietenoase, mai familiare, cu servicii mai multe si o oferta imbunatatita. Si vor sa faca toate acestea prin ample schimbari in magazine, printr-un catalog anual, dar si prin asocierea cu doi vectori de imagine perceputi ca "din popor", actorii Mihai Bobonete si Adrian Vancica din serialul Las Fierbinti difuzat de Pro TV.
"Am facut unele greseli pe care trebuia sa le corectam. Acum, adaugam lucruri la conceptul initial. Am avut cresteri (ale vanzarilor n.red) de doua cifre si vom continua sa crestem. La finele acestui an vom intra pe profit", a declarat Christian Mazauric, directorul general Brico Depot Romania.
Detalii, pe Economica