Cu Ferrari Card câștigi o excursie la fabrica Ferrari din Maranello
Pentru a-și răsplăti clienții loiali, Credit Europe Bank România a organizat, în perioada 14 noiembrie 2016-31 ianuarie 2017, o campanie de marketing care a avut mare succes pe piața de consumatori de carduri din România.
Adresându-se tuturor clienților care au solicitat emiterea unui card Ferrari Card (MasterGold sau MasterCard Platinum) și în urma unei extrageri la sorți electronică, au fost desemnați 4 câștigători ai unei excursii unice la fabrica Ferrari de la Maranello. Cei patru câștigători sunt: Diamandi Daniela, Zaharia Alexandru, Cuter Gheorghe, Cristina Basangeac.
Astfel că, la finalul lunii martie 2017, cei patru câștigători au pornit la drum, banca le-a asigurat toate cheltuielile de deplasare și cazare. Fabrica Ferrari de la Maranello este unul din cele mai exclusiviste locuri de vizitat pentru un turist obișnuit. De altfel fabrica nu este un obiectiv turistic în sine, este locul în care celebrele mașini de curse de Fomula 1 sunt produse și testate pentru a participa la faimoasele circuite. Așadar pentru cine ajunge acolo, este o ocazie unică și de neuitat.
Maranello este un orășel lângă Bologna, în nordul Italiei și este căminul lui Ferrari încă din 1947. Cele 45 de clădiri din complexul Ferrari se întind pe cca 250.000 mp și mai mult de 3000 de oameni lucrează aici zilnic. Pasiunea, inovația și tehnologia se îmbină pentru a crea Ferrari's GT și mașinile de Formula 1. Ferrari și-a dorit să creeze o fabrică inovatoare care să asigure un mediu foarte bine organizat și sustenabil pentru a stimula si motiva oamenii care lucrează zi de zi în fabrică. Designeri celebri, precum Renzio Piano, Massimiliano Fuksas, Jean Nouvel, Marco Visconti, Luigi Sturchio and Wimotte & Asociații au fost solicitați să realizeze designul noilor clădiri din complexul Ferrari. Fabrica Ferrari grupează diferite zone principale de producție dar si cu destinații diferite. Muzeul Ferrari din Maranello a fost deschis la începutul anilor '90 și se centrează pe prezentul și viitorul Ferrari dar cu adânci rădăcini în istoria extraordinară a brandului Ferrari. "Trăiește visul" este motto-ul care îi întâmpină pe vizitatori, promițând o experiență interactivă unică. Muzeul este împărțit în trei arii având fiecare câte o temă distinctă: aria dedicată Formulei 1 și succesului unei întregi filiere de campioni, aria dedicată mașinilor de curse și de drum, actualizată periodic, cu expoziții tematice care prezintă cele mai semnificative modele din istoria brandului, într-o succesiune de contexte care diferă de la un show la altul. A treia arie este cea mai interactivă dintre toate și reprezintă casa semi- profesioniștilor: simulatoare de Formula 1, două scaune de șofer autentice gata echipate pentru cursa dedicată copiilor și o mașină de Formula 1 destinată vizitatorilor care iși doresc să încerce cu adevărat schimbarea pentru mii de cai putere. Vizitatorii pot descoperi, pe lângă magazinul Ferrari unde pot achiziționa produse Ferrari, și Red Campus - un spațiu multifuncțional destinat organizării de evenimente, convenții și cursuri dedicate tinerilor și adulților.
Credit Europe Bank România a avut bucuria de a oferi câștigătorilor această experiență unică și emoționantă, iar vizita a fost un real succes, cu atât mai mult cu cât, întâmplarea a făcut ca, printre câștigători să se regăsească doi ingineri de profesie. Campania va continua pe parcursul întregului an 2017, urmând ca în sezonul următor Credit Europe Bank România să anunțe următoarea serie de câștigători ai unei vizite de neuitat la fabrica Ferrari.