Cum ii putem reclama pe teparii din asigurari
Ai platit polita degeaba, compania de asigurare nu te-a despagubit asa cum se angajase prin contract? Nu esti singurul aflat in aceasta situatie. Clienti, brokeri, autoritati isi manifesta nemultumirea fata de modul cum decurg lucrurile in acest domeniu.
Cristian T. avea asigurare Casco. Într-o zi a intrat cu masina într-un copac de pe marginea soselei pe care circula. Accident, avarii, au venit politistii si au facut constatare. El a mers apoi la compania de asigurare sa ceara despagubiri. De acolo i s-a spus însa ca trebuie sa se întoarca la locul accidentului, sa fotografieze copacul, sa aduca poza si abia dupa aceea va putea sa primeasca suma reprezentând dauna.
Astfel de situatii nu sunt singulare. De multe ori clientii, când vin la firma de asigurare sa-si ceara drepturile, se trezesc pusi pe drumuri si din acel moment începe o alergatura care le taie cheful de despagubire. Au fost situatii când asiguratul a sunat la companie sa anunte ca a avut accident si primul lucru care i s-a spus a fost ca trebuie sa se prezinte la biroul antifrauda din cadrul companiei, ca sa fie verificat daca nu cumva minte. Companiile de brokeraj au mari dificultati în a gasi produse satisfacatoare pentru clienti.
Detalii, pe Capital