Cum incearca dezvoltatorul imobiliar Forte Partners sa revitalizeze centrul Bucurestiului
Forte Partners încearca sa revitalizeze zona centrala a Bucurestiului cu mai multe proiecte apropiate, care sa atraga afluenta de public. În toamna anului 2017, Forte Partners a cumparat de la Telekom un teren de 1.700 mp situat între strada Ion Câmpineanu si strada Matei Millo, ce permite o dezvoltare de pâna la 9.000 mp de spatii de birouri, dar nu a oprit cautarile.
Forte Partners intentioneaza sa uneasca zona si sa dezvolte mai multe cladiri in apropierea Palatului Telefoanelor, pentru a crea un hub si a revitaliza centrul Bucurestiului. Compania a demarat deja constructia unei cladiri de birouri de 9.000 mp si arealuri pentru viitorii angajati.
Intre timp, surse din piata sustin ca dezvoltatorul roman ar fi cumparat si cladirea Tandem de la Telekom, de 4.740 mp si cu o suprafata totala utila de 13.250 mp. In momentul in care Telekm a scos la vanzare imobilul, acesta era evaluat la 8 milioane de euro.
„Credem in dezvoltarile de birouri in zone centrale si ultracentrale si mizam pe arhitectura, ergonomie, optimizare si design thinking. Centru orasului nu are o oferta relevanta de birouri clasa A. Avem un istoric reprezentativ in ceea ce priveste calitatea arhitecturii si capacitatea de a integra o dezvoltare in tesutul urban, dar si forta de a face dezvoltari non-speculative, pentru care exista deja planuri concrete cu clientii nostri”, spune Geo Margescu, fondator Forte Partners.
Compania ia in calcul sa cumpere si alte terenuri din aceeasi zona, avand in vedere oportunitatile de tranzactionare din aceasta perioada.
„Noi vrem sa dezvoltam mai multe cladiri acolo, trebuie, insa sa gasim terenuri care sa se preteze acestui scop. Inca nu am gasit. Eu cred foarte tare in revigorarea centrului. Ne plangem de infrastructura, dar dezvoltam in periferie si ignoram centrul unde infrastructura exista. Incercam alaturi de cei de la Cartierul Creativ sa refacem zona centrala. Problema cu zona centrala e ca sunt cateva puncte de atractie, cafenele de exemplu, dar foarte departe una de cealalta. Ceea ce incercam noi e sa ne concetram pe o zona unde sa avem o oferta diversa, sa poti bea o cafea, sa mananci sa si muncesti, evident”. explica Geo Margescu.
Detalii, pe Economica