In aparenta, retailul ramane terenul de joaca al celor mari. Nicio posibilitate pentru investitorii mici? Ba da: magazinul Quick Deli rezista de 20 de ani pe piata de retail din Capitala, dominata de super si hiperlocatii ale marilor retele straine
p>Cu vânzari anuale de peste 17 miliarde de euro, retailul este tentant si înfricosator în acelasi timp. Tentant, pentru ca nisele ramân o oportunitate buna, iar numarul posibilitatilor pentru investitii este aproape nelimitat. Si înfricosator, pentru ca retelele straine de retail sunt în plin razboi de ocupare a fiecarui petic de teren disponibil, iar pentru afacerile de cartier, expansiunea lor echivaleaza cu falimentul. Exista însa si antreprenori români pentru care acest curs nu este unul obligatoriu si care reusesc sa tina piept gigantilor internationali. Printre ei este si Liliana Comaneci, directorul general si proprietarul Quick Deli, un supermarket de 100 de metri patrati (suprafata de vânzare) care rezista pe strada Tunari din Bucuresti de fix 20 de ani. Cum poate supravietui un singur magazin, în conditiile în care volumul este cuvântul de ordine pe piata? Liliana Comaneci a mizat pe o relatie mai personala cu clientul si pe furnizarea unei game de produse mai „deosebite” decât pot oferi marile retele straine.
Detalii, pe Capital