Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, 17 și 18 martie, București
Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, invita specialistii de customer care la o noua dezbatere centrata pe satisfactia clientului si pe recrutarea, pregatirea si fidelizarea angajatilor, in cadrul Customer Care Conference & Expo.
Speakeri care au confirmat participarea sunt:
• Carmen Serbanoiu- Sales Effectiveness Manager, Oracle Customer Support Sales, Oracle Romania;
• Calin Hintea - Prof. Univ. dr. si Decan al Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai;
• Andrei Calin - Business Development Consultant - Contact Center Solutions, Intrarom;
• Apostolos Kemos - Sales Director for SE Europe & Israel, Genesys;
• Diego Mateos - Owner & CEO, Cosmos Call Center;
• Nansi Lungu - Lector Univ. dr. la catedra de Stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior analyst la Bitdefender;
• Dan Mazilu - Fondator, Mediatel Data;
• George Suciu - IT&C Solutions Manager, BEIA Consult International;
• Andras Gortvai - Channel Sales Manager for EE and Austria, Aspect Software.
A 13-a editie a Customer Care Conference & Expo aduce in discutie selectarea, pregatirea si motivarea angajatilor din contact center pentru a creste satisfactia si loializarea clientilor. Prezentarile acestei editii au in vedere subiecte precum:
• Metode de recrutare inovativa intr-un mediu de business conservator- metodologie, tehnologie, proces.
• Impactul social media in procesele si strategiile de recrutare.
• Programele de training ca instrumente esentiale in loializarea angajatilor.
• Cresterea satisfactiei la locul de munca prin feedback constructiv.
• Gestionearea unui mediu multicultural in contact center.
Parteneri ai Customer Care Conference & Expo sunt: inConcert – Partener Platinum, Mediatel Data, Competence Call Center, Beia Consult International, Urgent Cargus si Teleperformance – Parteneri Silver, Intrarom, Genesys, Groupama Asigurari, Blue Point, Valoris si Optima Solutions Services –Parteneri, DHL – Partener Logistic. Parteneri media: Manager.ro, Marketingportal.ro, Jurnalul de Afaceri, BanciBancomate.ro, Romania libera, 9AM.
Pentru mai multe informatii despre eveniment va invitam sa accesati http://www.conference-arena.com/customer-care-conference.
Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de parteneriere, va rugam sa ne contactati pe: laura.galos@conference-arena.com, registration@conference-arena.com.