Home / Stiri financiare / Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, 17 și 18 martie, București

Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, 17 și 18 martie, București

Customer Care Conference & Expo

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, invita specialistii de customer care la o noua dezbatere centrata pe satisfactia clientului si pe recrutarea, pregatirea si fidelizarea angajatilor, in cadrul Customer Care Conference & Expo.

Conferinta, ajunsa la cea de-a 13-a editie, este cea mai mare de acest tip din Europa de Est. Astfel, pe 17 si 18 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, sunt asteptati peste 200 de specialisti in customer care, atat de pe plan local cat si international, din industrii precum: BPO, Telecomunicatii, Finante & Banci, Asigurari, IT&C, Retail, FMCG, Auto, etc.

 

Speakeri care au confirmat participarea sunt:

• Carmen Serbanoiu- Sales Effectiveness Manager, Oracle Customer Support Sales, Oracle Romania;

• Calin Hintea - Prof. Univ. dr. si Decan al Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din cadrul Universitatii Babes-Bolyai;

• Andrei Calin - Business Development Consultant - Contact Center Solutions, Intrarom;

• Apostolos Kemos - Sales Director for SE Europe & Israel, Genesys;

• Diego Mateos - Owner & CEO, Cosmos Call Center;

• Nansi Lungu - Lector Univ. dr. la catedra de Stiinte cognitive, Universitatea Titu Maiorescu si Behavior analyst la Bitdefender;

• Dan Mazilu - Fondator, Mediatel Data;

• George Suciu - IT&C Solutions Manager, BEIA Consult International;

• Andras Gortvai - Channel Sales Manager for EE and Austria, Aspect Software.

 

A 13-a editie a Customer Care Conference & Expo aduce in discutie selectarea, pregatirea si motivarea angajatilor din contact center pentru a creste satisfactia si loializarea clientilor. Prezentarile acestei editii au in vedere subiecte precum:

• Metode de recrutare inovativa intr-un mediu de business conservator- metodologie, tehnologie, proces.

• Impactul social media in procesele si strategiile de recrutare.

• Programele de training ca instrumente esentiale in loializarea angajatilor.

• Cresterea satisfactiei la locul de munca prin feedback constructiv.

• Gestionearea unui mediu multicultural in contact center.

 

Parteneri ai Customer Care Conference & Expo sunt: inConcert – Partener Platinum, Mediatel Data, Competence Call Center, Beia Consult International, Urgent Cargus si Teleperformance – Parteneri Silver, Intrarom, Genesys, Groupama Asigurari, Blue Point, Valoris si Optima Solutions Services –Parteneri, DHL – Partener Logistic. Parteneri media: Manager.ro, Marketingportal.ro, Jurnalul de Afaceri, BanciBancomate.ro, Romania libera, 9AM.

Pentru mai multe informatii despre eveniment va invitam sa accesati http://www.conference-arena.com/customer-care-conference.

Pentru inscrieri de participare sau oportunitati de parteneriere, va rugam sa ne contactati pe: laura.galos@conference-arena.com, registration@conference-arena.com.

marti, 08 martie 2016, 384 afisari

Curs BNR vineri, 29 noiembrie 2024

1 EUR4.9771 RON
1 USD 4.7129 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0200 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.7600 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 16.01
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile