Dacia Duster, un SUV romanesc pentru nelinistea concurentei
Micul SUV produs la Mioveni este acum ceva mai stilat, mai sclipitor si, gratie noului motor de 125 CP, are un nou tonus. Pretul ramane principala lui atractie.
Inca de la prezentarea mondiala a facelift-ului, la expozitia auto de la Frankfurt, designerii au dat de inteles ca Dacia Duster nu mai este o masina low-cost. Plansa de bord remodelata, sistemul MediaNAV, cruise-controlul, asistenta la parcare, ergonomia imbunatatita si atentia pentru detalii urca modelul, in ciuda contestatarilor, la un nou nivel. E drept ca SUV-ul romanesc nu poate fi comparat cu un Opel Mokka, Renault Captur sau Peugeot 2008 in privinta confortului si a echipamentelor de comanda si control, insa nu trebuie uitat ca preturile modelului Duster incep de la 10.900 euro, iar pentru cel mai ieftin dintre concurentii directi de la peste 12.700 de euro. In plus, spre deosebire de unii dintre concurentii sai, Duster poate fi comandat cu tractiune integrala.
Detalii, pe Capital