De ce a ajuns Brașovul cel mai mare nod rutier
Toate drumurile duc la... Brasov“, asa poate fi catalogata noua „proiectie“ de dezvoltare a infrastructurii rutiere a Romaniei prezentata de Guvern, care nu mai tine cont de coridoarele europene, ci de interesele baronilor si de proiectul de „maxima importanta“ - autostrada de weekend
O joaca de copii – asa poate fi catalogata „Strategia de dezvoltare a retelei de autostrazi 2014-2018“, prezentat zilele trecute de guvernanti. Cateva harti, fara numar de kilometri, o prezentare succinta si discutabila privind sursele de finantare, prezentarea „orasului Salaj“ pe harta Romaniei, modificarea traseului de pe o zi pe alta pentru a cuprinde Focsaniul pe autostrada, omiterea Centurii de Sud a Capitalei – sunt doar cateva dintre erorile noii strategii a Guvernului USL. Fara a tine cont de impactul socio-economic, fara a lua macar in considerare datele Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) si fara a se tine cont de parerile transportarilor, planul „Romania 100“ nu este altceva decat o noua promisiune electorala.
Detalii, pe Capital