Dispare unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania. Carrefour va pastra brandul Billa cel mult un an
Fuziunea Carrefour-Billa intra într-o noua etapa. Dupa ce Consiliul Concurentei si-a dat acordul pentru finalizarea tranzactiei prin care retailerul francez a preluat supermarketurile operate initial de grupul german Rewe, vor aparea schimbari majore în ambele "tabere" . Brandul Billa va disparea în cel mult un an.
Retailerul francez Carrefour a inceput procesul de integrare a magazinelor Billa pe care le-a cumparat anul trecut de la grupul german Rewe. Tranzactia a fost autorizata de catre Consiliul Concurentei, cu unele restrictii, astfel ca cele doua companii vor suferi ample schimbari in urma carora se incearca ca cele doua entitati sa devina o companie inchegata. "Sunt increzator ca suntem pregatiti pentru a intra intr-o noua etapa, odata cu primirea acceptului din partea Consiliului Concurentei, care va fi o calatorie cu multe provocari de ambele parti. Compania se va schimba. Nu doar Billa, ci si Carrefour. Sunt foarte mandru si incantat sa facem aceasta calatorie impreuna », a declarat pentru ECONOMICA.NET Jean Baptiste Dernoncourt, Director Executiv Carrefour Romania.
Detalii, pe Economica