Doua firme ale Primariei Capitalei se vor ocupa de supralargirea Prelungirii Ghencea
Noul studiu de fezabilitate si lucrarile de supralargire a strazii Prelungirea Ghencea vor fi realizate de doua dintre noile firme înfiintate de municipalitate, a declarat Lucian Ene, noul director al Directiei de Infrastructura din cadrul Primariei Capitalei în cadrul unei discutii cu locuitorii din zona.
„Contractul pentru Studiul de Fezabilitate va fi semnat in 7 - 10 zile, SF-ul il va face noua firma Compania de Dezvoltare Durabila", a spus Lucian Ene, potrivit Asociatiei Initiativa Prelungirea Ghencea.
De asemenea, proiectarea si executia supralargirii va fi facuta de nou infiintata firma a primariei, Compania Drumuri Poduri si Pasaje, potrivit directorului PMB, care estimeaza ca lucrarile pot fi terminate in maximum doi ani de la data obtinerii Autorizatiei de Construire.
„Atribuirea lucrarilor catre firma primariei este legala si aprobata de Consiliul Concurentei", a mai spus Lucian Ene, citat de Asociatia Initiativa Prelungirea Ghencea.
Cu tramvai sau fara?
In timp ce arhitectul – sef al sectorului 6 sustine largirea la 6 benzi, PMB sustine largirea la 4 benzi + 2 benzi tramvai pe mijloc + trotuare + piste de biciclete + sensuri giratorii la intersectiile importante. Reprezentantii Asociatiei Initiativa Prelungirea Ghencea se intreaba insa unde vor mai avea loc si cele doua benzi pentru tramvai si unde va intoarce acesta.
Reprezentantul PMB sustine ca tramvaiul va fi unul silentios si modern iar latimea necesara este de 4,5 metri pentru cele 2 benzi. De asemenea, capatul acestuia ar urma sa fie la Centura Bucuresti, undeva langa cimitir.
Detalii, pe Economica