Home / Stiri financiare / eMAG mai face un pas catre conceptul de mall virtual: ataca piata de produse pentru locuinta, segment pe care a pariat recent si IKEA

eMAG mai face un pas catre conceptul de mall virtual: ataca piata de produse pentru locuinta, segment pe care a pariat recent si IKEA

Diversificarea este o constanta in tot ceea ce ne propunem, iar aceasta este a patra categorie lansata de la inceputul acestui an. Estimam ca in primul an de la lansare categoria home&deco va genera vanzari de aproximativ 30 de milioane de lei.

p>eMag, cel mai mare retailer online local, cunoscut in special pentru produsele IT&C, continua sa isi extinda portofoliul cu o linie de decoratiuni interioare, apropiindu-se tot mai mult de conceptul unui mall virtual.

Categoria home&deco este cea de-a patra lansata de la inceputul anului de retailer, care spera la vanzari de 30 de milioane de lei in primele 12 luni de functionare din accesorii pentru bucatarie, mobilier, produse de curatenie sau decoratiuni. 

Detalii, pe ZF

vineri, 12 septembrie 2014, 378 afisari

Curs BNR marti, 26 noiembrie 2024

1 EUR4.9768 RON
1 USD 4.7319 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0500 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.8200 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 19.01
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile