Euro 2020: constructorul austriac Porr, singurul ofertant la licitatia pentru dublarea liniei ferate care ajunge langa Aeroportul Otopeni
Austriecii de la Porr Construct au depus singura oferta în cadrul licitatiei pentru proiectarea si executia lucrarilor de dublare a liniei de cale ferata între statiile Mogosoaia si Balotesti, aproape opt kilometri. Aceste lucrari se adauga altor proiecte de cale ferata necesare pentru asigurarea unui transport direct de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni pâna în 2020, când Capitala va fi gazda unor meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal.
CFR Infrastructura a primit o singura oferta pana la termenul limita de 3 decembrie in cadrul licitatiei pentru dublarea liniei ferate Mogosoaia – Balotesti, conform datelor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice. Aceasta oferta urmeaza sa fie evaluata pana pe 4 aprilie 2019.
Valoarea estimata a contractului este 51 milioane de lei fara TVA , respectiv: proiectare – 2,66 milioane de lei fara TVA; executie – 48,4 milioane de lei fara TVA, conform Caietului de sarcini. Durata contractului va fi de 17 luni, iar finantarea va fi asigurata din fonduri bugetare.
Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti reprezinta unul dintre proiecele CFR SA pentru modernizarea liniei de cale ferata catre Aeroportul International Henri Coanda.
La finele lunii noiembrie, CFR SA a mai publicat un anunt de intentie pentru realizarea racordului caii ferete la Terminalul T1 al Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti (foto jos, linia galbena). Valorea totala estimata a acestor lucrari este de 497 milioane lei. Durata contractului va fi de 14 luni, dintre care doua luni proiectare si 12 luni executie lucrari. Data estimata pentru publicarea anuntului de participare este 24 decembrie.
Detalii, pe Economica