Farmec a inregistrat o crestere a vanzarilor pe piata externa de 36% in ultimii trei ani
Farmec, cel mai mare producator român de cosmetice, a anuntat marti ca a înregistrat o crestere a vânzarilor pe piata externa de circa 36%, între 2014 – 2017, în contextul implementarii de noi politici comerciale pentru partenerii straini, dezvoltarii de produse adaptate particularitatilor anumitor piete si extinderii portofoliului, potrivit News.ro.
Majorarea vanzarilor cu 36% in ultimii 3 ani este rezultatul unei analize a caracteristicilor fiecarei piete si a diversificarii gamelor, considera Ioana Turdean, manager vanzari externe Farmec, citat de News.ro.
"De exemplu, ca raspuns la unele probleme ridicate de consumatorii din Asia si Orientul Mijlociu, precum nevoia de luminozitate si oferirea unui plus de albire tenului, anul trecut am lansat gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care si Gerovital Luxury, ce includ produse care vin sa satisfaca aceste cerinte. In 2018, in paralel cu dezvoltarea puternica din interiorul tarii, vom continua extinderea Farmec si peste hotarele Romaniei. In acest sens, mizam pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe noi piete de desfacere, precum si cresterea cotei de piata in tarile in care suntem prezenti de mai multi ani", a declarat Ioana Turdean, in cadrul comunicatului.
Cele mai solicitate tipuri de produse pe piata externa sunt cele anti-age, anti-acneice si tratamentele de ingrijire pentru par, ce apartin gamelor Gerovital H3 Evolution, Gerovital Stop Acnee si, respectiv, Gerovital Tratament Expert, potrivit companiei. Totodata, cea mai rapida crestere a vanzarilor a fost inregistrata de catre gamele premium ale companiei – Gerovital H3 Derma+ Premium Care si Gerovital Luxury, ambele lansate in 2017.
Detalii, pe Economica