Gigantul low-cost Ryanair vrea sa promoveze Bucurestiul. Se plange ca primaria il ignora
Singurul punct de informare turistica din Bucuresti, deschis de Primarie în pasajul de la statia de metrou Universitatii este închis de mai bine de opt luni. De harti turistice dai doar în marile intersectii. Site-ul seebucharest.ro, administrat de Primarie, unde ar trebui sa fie informatii la zi despre Bucuresti, nu este actualizat. În prezent, Bucurestiul nu este promovat nicaieri. Dar acest lucru ar urma sa se schimbe.
Reprezentantul Ryanair spune ca website-ul companiei inregistreaza milioane de vizitatori in fiecare luna si ca anul trecut au fost transportati 86,4 milioane de pasageri. In plus, in cooperarile cu Asociatiile de turism, Ryanair pune un logo catre site-ul acestora, pe langa pretul biletului si numele destinatiei. Astfel, cu un simplu click, turistul ajunge direct pe site-ul Asociatiei si are acces la mai multe detalii referitoare la oras.
Detalii, pe Economica