Gravity: succes in primul an de colaborare cu eMAG
Gravity R&D, unul dintre liderii internationali de top în furnizarea de solutii de personalizare a experientei utilizatorilor în relatia cu magazinele online a finalizat primul an de colaborare cu eMAG cu rezultate si efecte specifice unei evolutii pozitive asa cum este cresterea ratei de conversie cu pâna la 30% si venituri suplimentare de 9 euro/1000 de recomandari.
“Avem mare incredere in eficienta tehnologiei noastre si in capacitatea de a livra rezultate conform asteptarilor. Cand am hotarat intrarea pe piata din Romania, cel mai logic pas a fost sa testam solutia noastra pentru cel mai mare jucator din piata de e-commerce. Cooperarea cu eMAG a confirmat asteptarile noastre si ne dorim extinderea pe piata locala”, spune Serban Manea, Business Development Manager Gravity Romania.
Gravity este in prezent o extensie a echipei eMAG de dezvoltare in-house. In plus, este singurul furnizor din Romania care ofera un pachet complet de servicii clientilor sai, de la box-uri de recomandari on-site, cu produse relevante pentru fiecare user, retargetare personalizata (conversia si retentia userilor cu ajutorul bannerelor publicitare), si pana la personalizarea newsletterelor si imbunatatirea functiilor de search.
eMAG a continuat sa foloseasca serviciile Gravity ca furnizor de solutii personalizate de recomandari, implementand solutia, atat pentru utilizatorii de desktop, cat si pentru cei de mobil. Ulterior, integrarea a fost extinsa si in celelalte tari unde eMAG este prezent: Bulgaria, Ungaria, si Polonia.
Detalii, pe Economica