Grupul Mediapost Hit Mail lanseaza o platforma destinata organizatorilor de promotii online
Grupul Mediapost Hit Mail lanseaza, sub brandul umbrela Promotiful, platforma ACME, destinata organizatorilor de promotii online. Promotiful ACME promite realizarea unui website de promotie complet (customizare vizuala integrala pe specificul brandului, mecanica de promotie, raportare în timp real) în câteva ore, comparativ cu modelul traditional în care durata se putea extinde chiar si la câteva saptamâni, a anuntat marti compania.
Constructia site-ului de promotie si alegerea mecanicii promotionale se fac extrem de simplu, chiar si de catre o persoana fara cunostinte tehnice.
Costul poate fi chiar si de zece ori mai mic decat in modelul traditional. Concret, cu un buget sub 1.000 de euro, un marketer poate construi in mai putin de o zi un site complet de promotie, cu tot cu mecanica aferenta, precum si eventuale integrari cu SMS sau aplicatii de Facebook. Astfel, marketerii castiga timp si bani pentru o campanie de comunicare mai buna in jurul promotiei.
Promotiful ACME inglobeaza experienta de aproape 20 de ani in promotii a grupului Mediapost Hit Mail si include toate mecanicile uzuale de promotie: tragere la sorti, momente norocoase, concurs foto, pariaza pe pretul corect, trimite un bon de casa si altele. Toate acestea sunt implementate optim din punct de vedere al experientei de navigare, indiferent de device (telefon mobil, tableta, desktop).
Detalii, pe Economica