Heirup pentru Posta. Divizia de curierat vrea in topul jucatorilor
Poate Posta Romana, prin PrioriPost, sa redevina, in cativa ani, un jucator de top pe piata de curierat, dupa ani de zile in care a pierdut constant teren?
In asteptarea privatizarii, managementul Postei Romane construieste strategii care sa o transforme in „ceva mai profitabil“. Si nu este deloc o sarcina usoara, daca se ia in calcul faptul ca, in luna mai, pana la expirarea termenului-limita, niciun investitor nu a cumparat caietul de privatizare. Una dintre aceste strategii se refera la impunerea PrioriPost pe piata furnizorilor de servicii de curierat rapid, in rand cu FAN Courier, TNT si toti ceilalti mari operatori. „PrioriPost are capacitatea sa devina, pentru Posta Romana, ceea ce este acum DHL pentru Deutsche Post“, face o scurta precizare Octavian Badescu, numit recent director al diviziei de livrari rapide a Postei Romane, prin programul „CEO Privat la Stat“. Cu paranteza ca acesta s-a format ca antreprenor, in ultimii ani, pornind de la Alo Curier, unde a fost director general si actionar minoritar si culminand cu Sameday Courier, companie pe care a infiintat-o in 2007.
Detalii, pe Capital