Lantul de magazine care a oferit cele mai multe avantaje clientilor
Un studiu realizat pe baza cataloagelor publicate de marii comerciansi alimentari indica faptul ca, în primul trimestru al anului, Billa este retailerul cu cele mai multe produse aflate la promotie. La nivel de piata însa, numarul promotiilor au scazut cu aproape 10 procente.
In primul trimestru al acestui an, retailerii au scazut cu 9,4% numarul de articole oferite la promotie, fie ca este vorba despre reduceri temporare de pret, mai multe produse la pret de unul sau mai multa cantitate dintr-un anumit produs, se arata intr-un studiu realizat de compania de monitoring HiperCom, pe baza cataloagelor publicate de marii retaileri. Iar, dintre toti marii comercianti, cele mai semnificative scaderi a numarului de produse la promotie au fost raportate de catre Real (98,1%),Cora (71,9%),Metro (26,4%) si Billa (26,3%). In schimb, lanturi precum Mega Image, Carrefour Market si Carrfeour au folosit mai mult promotiile, diferentele fiind de 183,5%, 111,4% si respectiv 104,5%. Din datele HiperCom, magazinul cu cele mai multe promotii este Billa, care foloseste cel putin un avantaj pentru client pentru 86,4% dintre produsele promovate prin intermediul cataloagelor. La polul opus este Real, cu 8,6% produse la promotie.
Detalii, pe Economica