Luna de foc la Transporturi: in mai se depun oferte la licitatii de 1,5 miliarde euro pentru Autostrada Sibiu – Pitesti, A3, Metroul de Otopeni
Luna mai se anunta a fi una foarte aglomerata pentru companiile din ograda Ministerului Transporturilor precum Metrorex si Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Si asta pentru ca în ultima luna de primavara vor primi oferte la licitatii de peste sapte miliarde de lei (1,5 miliarde de euro). Acestea includ lotul 4 din Autostrada Sibiu – Pitesti (A1), trei loturi din Autostrada Transilvania (A3), sectiunea 1 din Metroul de Otopeni (M6) si trenurile pentru Metroul de Drumul Taberei (M5).
In luna mai expira termenele pentru depunerea ofertelor la licitatii de peste sapte miliarde de lei organizate de catre CNAIR si Metrorex, potrivit datelor din platforma de achizitii publice SICAP.
Cea mai mare licitatie pentru care se asteapta oferte in luna mai este de departe cea privind lotul 4 Tigveni – Curtea de Arges din Autostrada Sibiu – Pitesti, cel mai important proiect rutier al Romaniei. Contractul pentru proiectarea si construirea acestui lot are o valoare estimata de doua miliarde de lei, fara TVA. Termenul – limita pentru depunerea ofertelor la aceasta licitatie este 14 mai, conform SICAP.
Urmatoarea mega – licitatie de la Transporturi, pentru care ar putea fi deschise ofertele pe 20 mai, este cea privind proiectarea si construirea a 12,24 kilometri din Autostrada Transilvania intre Zimbor si Poarta Salajului. Valoarea estimata a contractului pentru acest lot este de 730 de milioane de lei.
O zi mai tarziu, pe 21 mai, expira termenul pentru depunerea ofertelor la licitatia pentru alti 13,55 kilometri din Autostrada Transilvania, cuprinsi intre Nusfalau si Suplacu de Barcau. Acest contract are o valoare estimata de 395,72 milioane de lei.
Mai departe, pe 22 mai, urmeaza sa fie depuse ofertele pentru inca 30 de kilometri din Autostrada Transilvania, intre Nadaselu si Zimbor. Proiectarea si construirea acestui tronson are un cost estimat la 1,45 miliarde de lei.
Detalii, pe Economica