Made in Romania, noua moda in retail. Vanzarile sunt garantate
Marile companii de retail mizeaza tot mai mult pe dorinta românilor de a cumpara produse traditionale. Lozul pare a fi cel câstigator.
De ce marca proprie
"Exista in mod natural o tendinta foarte puternica a tuturor comerciantilor de a dezvolta segmentul de marca proprie, aceasta fiind un element clar de diferentiere in raport cu mediulconcurential din prezent. Este acel "ceva" care deosebeste un retailer de celalalt, avand in vedere ca in mare parte ofertele de produse sunt similare peste tot si la fel si serviciile oferite! Un exemplu concret ar fi ca pe raftul oricarui magazin gasesti o Coca-Cola, dar numai in hipermarketul real,- gasesti real,- Quality suc de legume. Asadar, oferta personalizata sub marca proprie castiga teren printr-un pret avantajos, printr-o calitate verificata si prin diversitatea gamei sortimentale, marca proprie putand fi dezvoltata aproape in orice categorie", a explicat Raluca Mandoiu, Own Brands Manager Real Romania, oferind si cateva cifre: peste 60% dintre persoanele cu varste cuprinse intre 18 si 70 de ani au achizitionat in ultimul an produse comercializate sub marca proprie a retailerilor, raportul calitate-pret fiind principalul criteriu privind decizia de cumparare.
Detalii, pe Economica