Home / Stiri financiare / Marcile proprii, la putere: Cum vor evolua produsele vedeta ale marilor retaileri

Marcile proprii, la putere: Cum vor evolua produsele vedeta ale marilor retaileri

Marcile proprii, la putere: Cum vor evolua produsele vedeta ale marilor retaileri

Pentru România anilor 90, marcile private însemnau acele produse din hipermarketuri cu preturi mici, dar ambalaj neatragator. Competitia dintre retaileri duce însa tot mai mult marca proprie în atentia consumatorului, inclusiv prin activitati de promovare. Cu impact asupra preturilor însa.  ECONOMICA.NET va spune ce se va întâmpla cu marcile proprii în urmatorii patru ani.    

d privat in Romania, faptul ca majoritatea consumatorilor percepeau aceste marci ca oferind o calitate redusa, motivatia lor tinand de modul in care arata ambalajul, de pretul mic si de faptul ca nu este specializat. 

Mai ieftine, dar mai urate

De altfel, prin definitiile date atunci de specialistii in domeniu, clientii trebuia sa inteleaga la acel moment despre marcile proprii ca sunt ieftine pentru ca nu sunt purtatoare de costuri de promovare. De asemenea, pentru acest tip de produse, cheltuielile cu ambalajul si etichetarea sunt minime, iar producatorii nu platesc seria de taxe "de raft" pe care trebuie sa le achite pentru brandurile lor obisnuite.

Detalii, pe Economica

marti, 18 februarie 2014, 413 afisari

Curs BNR luni, 25 noiembrie 2024

1 EUR4.9767 RON
1 USD 4.7456 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0500 RON
la Credit Europe Bank
1 USD = 4.8200 RON
la Credit Europe Bank
valabil pentru cumparare, la 19.01
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile