Home / Stiri financiare / Marcile proprii, un pariu castigator pentru firmele romanesti

Marcile proprii, un pariu castigator pentru firmele romanesti

Marcile proprii, un pariu castigator pentru firmele romanesti

Lansarea unui brand propriu de electronice si electro­casnice s-a dovedit a fi o alegere inspirata pentru cei mai multi jucatori, in anumite cazuri marcile proprii repre­zentand chiar si 15% din afaceri.

r si 15% din afaceri.

Westwood, Myria, Serioux, Wink sau Heinner sunt denumiri ale unor produse care se regasesc pe rafturile magazinelor de electronice si electrocasnice de la noi, dar putini stiu ca acestea sunt marcile proprii ale unor firme precum Domo, Altex, eMAG sau Network One Distribution. Retailerii electro-IT din tara noastra au lansat produse sub marca proprie dupa ce au constatat ca pretul este cel care dicteaza pentru majoritatea românilor, dar si din nevoia de a le oferi utilizatorilor produse mai ieftine, capabile sa genereze venituri mai mari. Primele marci proprii au aparut pentru computere, pentru ca apoi sa se extinda la electronice, electrocasnice, tablete si telefoane. Altex, liderul pietei locale electro-IT, a lansat propriul brand Myria în urma cu opt ani.


Detalii, pe Capital

miercuri, 25 februarie 2015, 386 afisari

Curs BNR miercuri, 27 noiembrie 2024

1 EUR4.9765 RON
1 USD 4.7307 RON

Evolutia Euro in ultimele 7 zile

Convertor valutar BNR

=
Rezultat + TVA (RON):
TVA 19% (RON):
Convertor valutar avansat

Cursul mediu pe 3 luni

August Septembrie Octombrie
Euro 4,9765 4,9743 4,9748
USD 4,5199 4,4780 4,5615

Cel mai bun curs la banci

1 EUR = 5.0400 RON
la OTP Bank Romania
1 USD = 4.8089 RON
la ING Bank Romania
valabil pentru cumparare, la 19.01
Curs valutar banci

Convertor valutar banci

Creditare

Stiri financiare

Citeste toate stirile Codul fiscal

Promotii banci

Vezi toate promotiile