Marcile proprii, un pariu castigator pentru firmele romanesti
Lansarea unui brand propriu de electronice si electrocasnice s-a dovedit a fi o alegere inspirata pentru cei mai multi jucatori, in anumite cazuri marcile proprii reprezentand chiar si 15% din afaceri.
Westwood, Myria, Serioux, Wink sau Heinner sunt denumiri ale unor produse care se regasesc pe rafturile magazinelor de electronice si electrocasnice de la noi, dar putini stiu ca acestea sunt marcile proprii ale unor firme precum Domo, Altex, eMAG sau Network One Distribution. Retailerii electro-IT din tara noastra au lansat produse sub marca proprie dupa ce au constatat ca pretul este cel care dicteaza pentru majoritatea românilor, dar si din nevoia de a le oferi utilizatorilor produse mai ieftine, capabile sa genereze venituri mai mari. Primele marci proprii au aparut pentru computere, pentru ca apoi sa se extinda la electronice, electrocasnice, tablete si telefoane. Altex, liderul pietei locale electro-IT, a lansat propriul brand Myria în urma cu opt ani.
Detalii, pe Capital