Masinile anului: Normalitate si extravaganta GALERIE FOTO
Istoric, salonul auto de la Geneva este recunoscut pentru punerea in scena a unor spectacole captivante, nu atat despre prezentul industriei auto, cat mai ales, despre viitorul acesteia.
An de an zeci de concepte, prototipuri si premiere mondiale sau europene ale unor masini de serie mica atrag ca un magnet în Elvetia, la începutul lunii martie, specialistii, presa si publicul larg.
Pe lânga acestea, câteva zeci de producatori de componente îsi expun cele mai noi produse si tehnologii, unele aflate înca în faza de cercetare-dezvoltare. De altfel, pe lânga faptul ca expozitia de la Geneva este organizata anual - si nu o data la doi ani, alternativ, ca în cazul celor de la Paris sau Frankfurt - aceasta este principala diferenta dintre salonul elvetian si celelalte: dezvaluirea unor noi tendinte.
E drept ca, în ultimii patru-cinci ani, criza din Europa a schimbat partial fata evenimentului, multi producatori aflati în goana dupa vânzari încercând sa promoveze si în Elvetia în special masinile de serie larga, însa la editia din 2015, Geneva International Motor Show a revenit la bunele sale obiceiuri. Din totalul de 900 de vehicule expuse, nu mai putin de 130 au fost vehicule-concept, prototipuri sau premiere mondiale.
Detalii, pe Capital