Metro castiga batalia pe piata magazinelor de proximitate
De la începutul acestui an, marile retele de retail au deschis peste 160 de magazine de proximitate în toata tara. Cele mai multe inaugurari au fost sub brandul grupului german Metro, LaDoiPasi.
Efervescenta marilor retaileri pe segmentul magazinelor de proximitate se resimte din plin si in prima parte a anului. Din ianuarie si pana in prezent s-au inaugurat 162 de mici magazine, atat in tara cat si in Bucuresti, comerciantii internationali implicati fiind Carrefour cu brandul Carrefour Express, Mega Image cu Shop&Go, Metro cu LaDoiPasi si Profi Rom Food. Cu exceptia Profi care se extinde prin fortele proprii, ceilalti retaileri se folosesc de diverse tipuri de parteneriate cu diversi antreprenori locali pentru a-si creste numarul de magazine.
Mai multi parteneri pentru extinderea Carrefour
Carrefour a intrat in 2013 cu un numar de 108 magazine, dintre care 65 de supermarketuri Carrefour Market si 17 de magazine de proximitate Carrefour Express, iar primele deschideri pe segmentul "magazinelor de langa casa" au fost facute de cum a inceput noul an. Mai precis, pe 9 ianuarie, compania a anuntat rebrandingul a doua foste magazine Angst de pe strada Drumul Taberei si respectiv Soseaua Colentina din Bucuresti, numarul unitatilor din lantul Express ajungand la 19.
Detalii, pe Economica