Metroul de Drumul Taberei va avea, pana la urma, tot trenuri spaniole CAF. Noi, sau relocate de pe M4
Pentru a nu fi nevoiti sa inaugureze o magistrala noua de metrou cu trenuri vechi, Metrorex, împreuna cu consultantii, au gasit solutia mutarii unui anumit numar de trenuri CAF de pe M4 pe viitoarea M5. Deficitul de pe M4 va fi acoperit de trenuri modernizate IVA.
„Trenurile de metrou care vor circula pe Magistrala 5 vor fi din parcul de inventar al Metrorex, numai trenuri de metrou de generatie noua... Pentru asigurarea capacitatii de transport estimate pe Magistrala 5, tronsonul I, conform studiului de fezabilitate aprobat prin Hotarare de Guvern, sunt necesare pentru activitatea de exploatare un numar de 13 trenuri, asigurandu-se astfel un interval de circulatie intre trenuri de 3 minute, la ora de varf de trafic. In prezent sunt functionale un numar de 15 trenuri tip IVA Astra dintr-un parc de 31 trenuri (tip IVA Astra) si ele sunt si vor fi utilizate pentru circulatie cu calatori pe Magistrala 4 si pe Magistrala 3, ca trenuri suplimentare, in functie de cerintele de transport existente la momentul punerii in functiune a Magistralei 5 si a extensiei Magistralei 4”, arata reprezentantii Metrorex.
Detalii, pe Economica