Metroul de Otopeni: grecii de la Aktor si italienii de la Astaldi, exclusi din licitatia pentru sectiunea 1 Mai – Tokyo, in ciuda contestatiilor
Grecii de la Aktor si italienii de la Astaldi nu au reusit sa reintre în cursa pentru constructia tronsonului 1 Mai – Tokyo (Baneasa) al Magistralei 6 de metrou, în ciuda contestatiilor. Daca italienii au renuntat între timp, contestatia grecilor a fost respinsa miercuri la Tribunalul Bucuresti.
"Ia act de renuntarea la contestatia formulata de reclamanta Astaldi S.p.A. Respinge ca neintemeiata cererea formulata de reclamanta Aktor Societate Tehnica Anonima. Cu recurs in termen de 10 zile de la comunicare", se arata in decizia Tribunalului Bucuresti din 19 februarie 2020.
Pana pe 6 ianuarie 2020, Metrorex urma sa trimita invitatii celor sase candidati admisi sa mearga mai departe in etapa a doua a licitatiei. Pe de alta parte, candidaturile unor companii precum Astaldi si Aktor au fost respinse, astfel ca cei doi constructori au depus contestatii.Amintim ca 10 candidati s-au inscris la licitatia pentru proiectarea si executia sectiunii 1 Mai – Tokyo a Magistralei 6 de metrou, pana la termenul limita din 25 iunie 2019.
1. AKTOR SOCIETATE TEHNICA ANONIMA - ACTIV GROUP MANAGEMENT - OMIKRON KAPPA CONSULTING S.A.
2. Asocierea STRABAG SRL - OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LTD. STI.
3. Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
4. Asocierea KALYON - SINOHYDRO
5. Asociere ACCIONA CONSTRUCCION S.A. - Impresa Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A.
6. Asocierea Astaldi S.p.A. - Salini Impregilo S.p.A.
7. Asocierea China Tiesiju Civil Engineering Co. LTD, Institutul de Cercetari in Transporturi INCERTRANS S.A., Studio Corona SRL Civil Engineering
8. Asocierea China Communications Construction Company & 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata S.p.A.
9. Asocierea Esta Construction LLC - Dogus Insaat ve Ticaret A.S. 10. Asocierea FCC - Gulermak J.V.
Metrorex a publicat pe 15 martie 2019 anuntul de licitatie pentru proiectarea si executia structurii de rezistenta a sectiunii 1 Mai – Tokyo a Magistralei 6 de metrou.
Detalii, pe Economica