Metroul de Otopeni: licitatia pentru prima sectiune a fost suspendata. S-a depus prima contestatie
Licitatia pentru structura de rezistenta a sectiunii 1 Mai – Tokyo din Magistrala 6 de metrou a fost suspendata. Marti, a fost depusa prima contestatie la aceasta licitatie de 1,27 miliarde de lei.
Licitatia pentru prima sectiune a Metroului de Otopeni, pentru care Metrorex astepta oferte pana miercuri, 29 mai, apare ca fiind suspendata in platfoma de achizitii publice SICAP.
De asemenea, marti, 28 mai, a fost inregistrata si prima contestatie in cadrul acestei licitatii. Demersul la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a fost initiat de catre Strabag, cea mai mare firma de constructii din Romania.
Metrorex a publicat pe 15 martie anuntul de licitatie pentru proiectarea si executia structurii de rezistenta a sectiunii 1 Mai – Tokyo a Magistralei 6 de metrou. Valoarea contractului este estimata la 1,27 miliarde de lei iar durata acestuia va fi de patru ani.
Contractul pentru sectiunea 1 Mai - Tokyo include lucrari de proiectare si executie statii si tuneluri: Galerie la statia 1 Mai existenta, Pajura, Expozitiei, Montreal, Gara Baneasa, Aeroport Baneasa, statia si galeria Tokyo si Tunel 1 Mai – Tokyo.
Criteriul de atribuire va fi cel mai bun raport calitate – pret, cea mai importanta componenta fiind cea tehnica, cu o pondere de 60%, iar cea financiara va avea o pondere de 40%.
Metrorex preconizeaza ca la licitatie se vor inscrie cinci – sase candidati. „In cazul in care numarul candidatilor selectati este mai mic de cinci, Metrorex are dreptul:- fie de a anula procedura de licitatie restransa;- fie de a continua procedura de licitatie restransa numai cu acei candidati care indeplinesc criteriile solicitate, daca exista cel putin un candidat care a indeplinit criteriile de selectie.
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din sumele prevazute pentru obiectivul Magistrala 6, respectiv buget de stat si fonduri externe nerambursabile in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014 - 2020.
Candidatii vor demonstra o cifra de afaceri anuala pentru ultimele trei exercitii financiare disponibile (2016, 2017, 2018) de: 634,89 milioane de lei. De asemenea, candidatii selectati vor prezenta in faza a doua o garantie de participare in cuantum de 12,5 milioane de lei.
Detalii, pe Economica