Primele contestatii la licitatia de 2,8 miliarde de lei pentru modernizarea liniei ferate Apata – Cata din tronsonul Brasov – Sighisoara
Doi din cei sase participanti la licitatia pentru modernizarea liniei ferate Apata – Cata au depus contestatii, dupa ce au fost scosi din cursa de catre CFR SA. Este vorba de italienii de la Pizzarotti si de asocierea FCC - Astaldi.
Italienii de la Pizzarotti au depus conestatie pe 26 octombrie, dupa ce oferta lor a fost declarata inacceptabila si neconforma de catre CFR SA. Exemplul lor a fost urmat pe 15 noiembrie de catre asocierea spaniolo-italiana FCC – Astaldi, a carei oferta a fost de asemenea respinsa ca neconforma.
CFR Infrastructura a anuntat in aprilie ca a primit sase oferte pentru modernizarea a 28 de km de cale ferata intre localitatile brasovene Cata si Apata.
- Asocierea Rail Works- Asocierea Pizzarotti Spa, Pizzarotti SA, IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.- Asocierea FCC Construccion S.A., Astaldi S.p.A., Activ Group Management SRL.- Asocierea SAIPEM S.P.A. , Dogus Insaat ve Ticaret AS- Asocierea STRABAG AG- STRABAG SRL- Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. – Makiol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
Subsectiunea Apata - Cata, parte a tronsonului feroviar Brasov - Sighisoara, este situata pe Axa prioritara TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunare, ramura nordica) Nurnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Brasov-Bucuresti-Constanta, iar modernizarea acestei subsectiuni contribuie la dezvoltarea infrastructurii feroviare prin sporirea vitezei de circulatie la 160 km/h pentru trenurile de calatori si la 120 km/h pentru trenurile de marfa.
Detalii, pe Economica