Proiectul pentru reconstruirea autostrazii demolate ar putea fi aprobat marti, dupa 11 luni de la inchidere
Documentatia cu solutii pentru groapa de 200 de metri din autostrada Sibiu-Orastie ar putea fi aprobata în sedinta de marti a Consiliului Tehnico-Economic al CNADNR. Asta dupa ce compania a iesit deja la shopping si a achizitionat materiale si servicii de milioane de euro. În timp ce angajati ai Companiei de Drumuri acuza o serie de ilegalitati în procesul de reparare "în regie proprie", unii specialisti atrag atentia ca autostrada se va surpa din nou dupa aceasta "cârpeala".
Drumul spre iad este pavat cu intentii bune. O demonstreaza situatia dezastruoasa de pe lotul 3 al autostrazii Sibiu-Orastie. Refacerea in regie proprie de catre Compania de Drumuri a gropii de pe acest segment, anuntata initial ca o solutie pentru urgentarea lucrarilor, pare sa aiba efectul opus. Mai mult, a dus si la un lung sir de ilegalitati, potrivit membrilor grupului de initiativa pentru restructurarea si reprofesionalizarea CNADNR.
Pe 7 septembrie 2015 a fost oprita circulatia pe lotul 3 al autostrazii Sibiu-Orastie, ce a fost ulterior demolata pe o sectiune de 200 de metri. Dupa 11 luni, reparatia nici nu a inceput, iar proiectul tehnic aferent lucrarilor urmeaza sa fie avizat abia saptamana viitoare.
Desi nu a avizat inca proiectul, CNADNR a achizitionat deja materiale de constructii si servicii necesare refacerii corpului de autostrada. Pe 27 iulie a atribuit companiei Hidroconstructia un contract de 7,5 milioane de lei pentru "Furnizare materiale de constructii si servicii de inchiriere necesare pentru: Refacere corp AUTOSTRADA A1 km 60+545-km 60+770 Etapa II", potrivit datelor din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), publicate si pe forum.peundemerg.ro.
Detalii, pe Economica