Raiffeisen a intervenit pe 24 mai pentru stabilizarea actiunilor DIGI
Raiffeisen, agentul de stabilizare al pretului actiunilor DIGI, a intervenit pe 24 mai prin achizitionarea unor actiuni în valoare de aproape jumatate de milion de lei, reiese din datele publicate pe site-ul Bursei de Valori Bucuresti (BVB).
Agentul de stabilizare a achizitionat 12.230 de actiuni cu preturi de 39,7 - 40 lei/actiune. In ultima saptamana, actiunile companiei s-au depreciat cu 0,75%, iar miercuri la pranz se aflau pe un plus de 0,5%, la 40 lei/actiune, respectiv pretul de listare.
De la listare, Raiffeisen a mai intervenit de doua ori, respectiv pe 17 si 18 mai.
DIGI a incheiat primul trimestru din 2017 cu venituri de 226,7 milioane euro, profit net de 15,8 milioane euro si EBITDA ajustata de 65,1 milioane de euro, potrivit unui raport al companiei transmis Bursei.
La sfarsitul lunii martie 2016, compania inregistra un profit net de 13 milioane de euro si venituri totale de 199,8 milioane de euro.
Veniturile din Romania ale companiei pentru perioada de trei luni incheiata la data de 31 martie 2017 au fost de 164,9 milioane euro, prin comparatie cu 144,6 milioane euro pentru perioada de trei luni incheiata la data de 31 martie 2016, o crestere de 14,0%.
'Cresterea veniturilor din Romania a fost determinata, in principal, de o crestere a ARPU (venitul mediu pe unitate n.r.) si a numarului de RGU (unitate generatoare de venituri - n.r.) pentru serviciile noastre de telecomunicatii mobile, a numarului de RGU pentru servicii de televiziune prin cablu si internet si date fixe si o crestere in alte categorii de venituri. Numarul de RGU din serviciile de telecomunicatii mobile a crescut de la aproximativ 2.840 mii, la data de 31 martie 2016, la aproximativ 3.305 mii RGU la data de 31 martie 2017, o crestere de aproximativ 16,4%. ARPU din serviciile de telecomunicatii mobile a crescut la o medie de 3,79 euro/lunar pentru perioada de trei luni incheiata la data de 31 martie 2017, comparativ cu media de 3,32 euro/lunar pentru perioada de trei luni incheiata la data de 31 martie 2016, o crestere de aproximativ 14,2%, care a rezultat in mod principal din anumite modificari in mixul de pachete de abonament, clienti care au trecut la servicii de valoare mai mare si din cresterea generala a traficului', se spune in raport.
Detalii, pe Economica