Reprezentanta oficiala a BMW in Romania ar fi vandut masini avariate si reparate drept avand istoric de service curat
Un client al Automobile Bavaria a avut surpriza sa descopere ca masina cumparata în leasing si livrata de catre un dealer BMW era avariata. A schimbat-o cu alta dintr-o clasa superioara, platind diferenta. Si aceasta era avariata. BMW neaga, clientul i-a dat în judecata.
Experienta traumatizanta pentru un client al reprezentantei oficiale a BMW in Romania: dupa ce a cumparat un autoturism BMW, la un an, in urma unei interventii in service-ul Automobile Bavaria Otopeni, clientul a constatat ca masina fusese avariata inainte sa-i fie vanduta. Stupefiat, a cerut explicatii. Reprezentanta a recunoscut ca masina avusese vicii si ca nu l-a instiintat pe client la cumparare, si s-a oferit sa comercializeze acestuia un alt automobil, clasa superioara, Seria 5, retinand banii cheltuiti deja pentru primul si oferindu-i si un "avantaj client", un fel de "scuze" pentru neplaceri. Cand, dupa doi ani, a vrut sa cesioneze leasingul, clientului i s-a cerut o verificare la un service autorizat Automobile Bavaria – coincidenta a facut sa fie tot cel din Otopeni. Unde a descoperit ca si a doua masina prezenta urme de revopsire pentru "aripi spate, capota portbagaj, bara spate si bara fata". In continuare, povestea detaliata a halucinantei experiente.
Detalii, pe Economica