Restructurarea personalului reinvie cozile in banci
Fiind presate sa se eficientizeze, dupa rezultatele negative din ultimii ani, mai multe banci au recurs la restructurari rapide de personal, care se resimt in cozi obositoare la ghiseele din unele agentii.
In ultima vreme, aglomeratiile au revenit la ghiseele din mai multe agentii bancare. Or, cozile la banci nu reprezinta o situatie placuta pentru ele.
Pentru operatiuni banale, clientii ajung sa petreaca la coada si peste o ora, ceea ce le creeaza o frustrare puternica. Asa s-a intamplat si cu Ciprian M., care, mergand sa achite rata la Prima Casa la o unitate BCR din Berceni, a fost nevoit sa astepte peste o jumatate de ora, intrucat la birourile la care se mai pot efectua astfel de tranzactii angajatul BCR oferea clientilor informatii legate de depozite sau alte servicii ale bancii. Si asta pentru ca, in cabina amenajata special pentru casieri, unde in uma cu doua luni era mereu cel putin o casiera, acum locurile sunt goale.
Alternativa ar fi serviciul de internet banking, care, desi vine cu un curs de schimb mai bun decat la ghiseu, este mai dezavantajos decat cursul de la o casa de schimb, cu circa 20-30 lei, la o rata de 300 euro. Nici cand Ciprian a mers in provincie, la o unitate BCR din Blaj, nu a scapat de statul la coada o perioada mai lunga de timp, desi in fata sa erau doar doua persoane, dar a ajuns sa plateasca dupa alte cinci persoane, care erau agenti economici si aveau prioritate. O frustrare si mai mare a intampinat-o la BRD, tot la o agentie din Berceni, unde intr-o dimineata a fost nevoit sa astepte cel putin o ora pentru alimentarea unui cont.
Detalii, pe Capital