Romania zboara, un nou brand local cu preturi fixe
Va reusi Fly Romania sa zboare in directia asteptata de piata? „Da“, raspunde Ovidiu Tender. Noul brand lansat de omul de afaceri anunta deja primele curse.
Acum sase ani, lumea din businessul local a fost, într-un fel, uimita de miscarea pe care Ovidiu Tender o facea pentru a-si spori afacerile: a decis sa investeasca în aviatie. Un pas sofisticat atunci, dar care nu a mers întocmai cu planurile pe care omul de afaceri si le facuse. Ceva parca a încetinit procesul prin care o afacere din industria aeriana se transforma într-una foarte profitabila. „Am cumparat atunci o companie si, vreme de cinci ani, am avut nesansa sa nu am parte de cel mai bun management. De un an si ceva, a preluat conducerea companiei Catalin Butu “, spune omul de afaceri. Cu alte cuvinte, compania Ten Airways, detinuta de Tender si aflata sub conducerea lui Catalin Butu, intra pe piata zborurilor regulate pe care le va opera prin noul brand Fly România, începând cu 15 mai. La prima vedere, pare a fi o reteta clasica de business: unul dintre cei mai bogati oameni din România (n.r. – locul 6 în ultima editie a TOP 300 Capital, cu o avere estimata la 500 milioane de euro) pune la punct un plan nou si îl transforma în activitate. Bineînteles, sustinut fiind din alte businessuri strategice. Privind mai în amanunt, însa, este clar ca lucrurile au fost analizate din toate unghiurile pâna a se lua decizia ca cel mai potrivit este acest nou model de business: rute si destinatii preferate de români si nu foarte batatorite de alte companii aeriene.
Detalii, pe Capital