Romanii care concureaza cu Zara si H&M
Pentru Ana Maria Coman, coproprietara lantului de magazine Etic, expresia „a nu te intinde mai mult decat iti permite plapuma“ a insemnat mai ales „extindere limitata“. Acum - dupa ce unda de soc a crizei a lovit in plin (mai ales) brandurile romanesti de moda -, se poate traduce, insa, prin „nicio datorie“.
“Am fi putut sa fim de cinci ori mai mari, dar mult mai expusi riscului”, spune Ana Maria Coman, coactionar, împreuna cu Costin Strîmbeanu, al retailerului de îmbracaminte Etic Lady‘s Fashion. De cinci ori mai putin expus înseamna ca Etic - companie fondata în urma cu 15 ani, când piata româneasca de moda nu era suficient de interesanta pentru giganti internationali precum Inditex, H&M, C&A sau New Yorker - va detine, pâna la sfârsitul anului 2014, noua magazine, în trei orase din tara (Bucuresti, Constanta si Craiova).
Detalii, pe Capital