S-a deschis magazinul "cu cele mai mici preturi din tara". Retailerul bucurestean Issa isi incearca norocul cu un nou format
Retailerul independent Issa, care opereaza cinci magazine în Capitala, a iesit în provincie cu un nou tip de magazin. A inaugurat la Afumati un supermarket-cash&carry despre care managementul spune ca are în momentul de fata "cele mai bune preturi din tara".
Retailerul independent Issa, un business pornit de la o sala de internet controlat, potrivit termene.ro, de omul de afaceri Kadhem Samir Saher, a inaugurat pe 15 iunie, in comuna Afumati, un nou concept de magazin care imbina caracteristicile unui cash&carry cu un supermarket. Este a sasea unitate a companiei care a activat pana acum doar pe piata Capitalei cu patru supermarketuri de 300-600 de mp si o unitate Express de 150 de mp. " Este un magazin cu preturi de angro de unde poti cumpara si la bucata, fara vreo diferenta de pret. Dar focusul nostru sunt revanzatorii. Cred ca in momentul de fata avem cele mai mici preturi din tara", a declarat pentru ECONOMICA.NET Omar Al Jumaili, administratorul companiei.
Acesta ne-a explicat si modul in care noul magazin are o asemenea oferta de preturi la cele 10-12.000 de produse de pe rafturi. Este vorba despre adaosuri mici, de angro, coroborat cu acumularea de stocuri si contracte bune cu furnizorii locali care vad in astfel de proiecte o alternativa obligatorie la retailerii internationali.
"Nici furnizorii nu au preturi asa bune ca noi. Iar acest lucru se datoreaza faptului ca am avut oferte bune (de la furnizori n.red) si am creat stocuri la produsele de brand cu rulaje foarte mari. De asemenea, avem un adaos comercial foarte mic, specific magazinelor tip cash&carry si contracte foarte bune de marketing. Foarte multi producatori au sesizat pericolul cresterii agresive a retailului international si atunci noua ne ofera bugete cu o sustinere foarte buna. Astfel, putem tine pretul jos permanent pentru a ne concentra pe vanzarea engros", explica managerul, care atrage atentia asupra dezavantajului acestui concept. "Sigur, noi nu putem avea toata gama de produse ca intr-un supermarket obisnuit, dar ai ceea ce ii trebuie clientului. O sa vedem in functie de cerere si oferta. Putem aduce si o gama diversificata", mai spune Jumaili, potrivit caruia noul magazin are o suprafata de vanzare de aproximativ 700 de mp la care se adauga un spatiu pentru depozit, o carmangerie si birouri. Investitia necesara magazinului a fost de aproximativ 300.000 de euro, unitatea functionand intr-un spatiu inchiriat.
Detalii, pe Economica