Sah la Brico Depot. Leroy Merlin finalizeaza rebrandingul bauMax si ajunge la 15 magazine
La aproximativ doi ani de la preluarea lantului de bricolaj bauMax, compania franceza Leroy Merlin, unul dintre principalii jucatori pe piata DIY la nivel mondial, finalizeaza procesul de rebranding. Francezii vor inaugura pe 2 septembrie cel de-al 15-lea magazin din România si ultimul remodelat pe structura bauMax. Ajunge astfel la acelasi numar de unitati cu concurentii lor britanici de la Kingfisher, care au cumparat în 2013 reteaua Bricostore pentru a o rebrandui în Brico Depot.
Compania franceza de bricolaj Leroy Merlin va deschide pe 2 septembrie, la Timisoara, cel de-al 15-lea magazin din Romania, incheind astfel procesul de dezvoltare, modernizare si rebranding al magazinelor bauMax, potrivit unui anunt al companiei.
Din punct de vedere al numarului de magazine, ajunge astfel la acelasi nivel cu concurentul Brico Depot, lant de magazine detinut de compania britanica Kingfisher, numarul unu pe piata DIY din Europa.
"Acum un an, am anuntat ca in luna septembrie vom finaliza o prima etapa importanta din strategia de dezvoltare a Leroy Merlin in Romania. Iata ca septembrie 2016 vine cu indeplinirea acestei promisiuni si suntem foarte recunoscatori si bucurosi ca intreaga echipa, colaboratorii si partenerii nostri au fost alaturi de noi in acest an! Deschiderea magazinului din Timisoara marcheaza succesul unui program de dezvoltare a companiei care a tinut 20 de luni si in cursul caruia au fost transformate si redeschise 12 magazine din fosta retea bauMax, iar doua au fost construite de la zero (LEROY MERLIN Craiova si LEROY MERLIN Alexandriei)", a declarat Frederic Lamy, directorul general LEROY MERLIN Romania.
Detalii, pe Economica