Achizitie de exceptie de la Tarom: compania vrea sa cumpere 7.000 de magneti de frigider
Compania nationala Tarom, care zboara pe pierdere de zece ani, a lansat mai multe anunturi pentru achizitii directe de magneti, calendare si agende.
Prin achizitii directe, Tarom vrea sa cumpere 7.000 de magneti de frigider cu dimeniuni de 9 pe 6 centimetri. Data limita pentru transmiterea ofertelor este 24 noiembrie.
Compania mai vrea sa cumpere si 1.500 de agende de lucru si alte 100 de agende VIP, pentru care data limita de transmitere a ofertelor este 27 noiembrie.
Pe lista de achizitii se afla si 1.500 de calendare.
10 ani de pierderi pentru Tarom
Desi cererea anuala creste cu mai mult de 10%, Tarom nu reuseste sa atinga linia de plutire. 2017 va fi al zecelea an de pierderi pentru companie. Iar 2017 este anul in care la conducerea companiei au fost patru directori. Liliana Dragne, cea care luna trecuta a fost numita director general interimar, si-a dat recent demisia, iar Consiliul de Administratie l-a numit pe Wolff Werner-Wilhelm in functia de director interimar.
Compania a zburat pe o pierdere de patru ori mai mare in prima jumatate din acest an, cand a inregistrat un minus de peste 100 de milioane de lei. Aceasta pierdere a fost pusa pe lipsa celor doua aeronave A310, retrase spre sfarsitul anului trecut din flota din cauza ca generau pierderi uriase. La un an de la retragerea celor doua avioane, compania nu a gasit modalitatea de valorificare a acestora.
Detalii, pe Economica