Agentia digitala RTB House din Polonia a inregistrat anul trecut o crestere a veniturilor pentru operatiunile din Romania de 76%
RTB House, compania globala de retargeting care utilizeaza algoritmi de deep learning la nivelul tuturor proceselor sale, si-a crescut anul trecut veniturile locale cu 76% fata de anul anterior si se asteapta ca anul aceste sa înregistreze o crestere similara, a declarat pentru ECONOMICA.NET, Catalin Emilian, Country Manager RTB House în România si Bulgaria.
In 2017, cresterea veniturilor la nivel global este de 140%, fiind al cincelea an consecutiv de cresteri importante, iar pentru 2018 compania estimeaza o cifra de afaceri de 100 de milioane de dolari. Reprezentantii companiei nu au furnizat cifrele absolute pentru afacerile din Romania.
"Cresterea veniturilor pentru Romania se bazeaza pe cresterea pietei de e-commerce, suplimentarea serviciilor oferite clientilor, de exemplu campanii pentru utilizatorii care folosesc serviciile magazinului in aplicatia acestuia, sporirea bazei de clienti, dar si datorita dezvoltarii clientilor. In momentul cand creste performata campaniilor pe care le oferim si noi putem sa vindem mai mult pentru client", a spus Emilian.
Compania celebreaza cinci ani de existenta, iar Romania se afla printre primele tari in care RTB House si-a deschis operatiunile.
"Piata din Romania avea un potential imens in momentul in care ne-am inceput extinderea in Europa. Oamenii de marketing de aici stiau deja cum functioneaza publicitatea programatica, asa ca au primit oferta noastra cu entuziasm. Pe parcursul acestor ani, am inregistrat rezultate excelente pe aceasta piata, iar acest lucru ne confirma ca am facut o alegere inspirata. In Romania, RTB House a inregistrat venituri cu 76% mai mari in comparatie cu 2016, iar numarul campaniilor a crescut cu 13%", a precizat Robert Dyczkowski, CEO RTB House.
In Romania, RTB House are aproximativ 70 de clienti, printre care se numara emag, Fashion Days, Orange, site-urile de recrutare bestjobs si e-jobs, retaileri precum Decathlon si Carrefour, precum si site-ul de anunturi olx.
"Lucram constant la imbunatatirea tehnologiei noastre, iar implementarea algoritmilor de deep learning in toate procesele a fost un game-changer atat pentru noi, cat si pentru industrie. Algoritmii de deep learning pot anticipa precis alegerile si obiceiurile de cumparare, astfel incat am crescut cu 50% eficienta campaniilor. Scopul nostru este sa personalizam mesajul in cele mai mici detalii, astfel incat mesajele publicitare sa fie relevante si experienta pe care o are utilizatorul cu publicitatea online sa fie mult mai buna", a declarat Catalin Emilian, Country Manager RTB House in Romania si Bulgaria.
Detalii, pe Economica