Andreas Elsner, Telekom Romania: De luni, toti angajatii din magazinele noastre au fost transferati catre Call Center
Telekom România s-a adaptat la noile conditii de munca si a decis ca începând de luni toti angajatii care lucreaza în magazine au preluat din activivitatea de Call Center, a declarat, la o întâlnire online cu presa, Andreas Elsner, directorul executiv comercial pentru segmentul rezidential din cadrul Telekom România.
"Obiceiurile romanilor se schimba: se duc mai rar in magazinele noastre si e normal, pentru ca stau acasa. Asa ca incepand de luni, ne-am transformat magazinele proprii in Call Center. Acest lucru inseamna ca avem Call Center-ul principal, cu angajati care lucreaza de acasa, dar si Call Center-uri secundare. Angajatii din aceste magazine au dobandit competente de Call Center, iar o parte dintre ei au fost mutati in back office", a spus directorul Telekom.
Potrivit datelor grupului, Telekom Romania a luat toate masurile necesare pentru a proteja toti angajatii, prin implementarea programului Work from Home. La acest moment, din 5.000 de angajati ai companiei, 3.200, reprezentand 64% din numarul total de angajati, lucreaza de acasa. Practic, in prezent, 100% din forta de munca eligibila pentru munca de acasa isi desfasoara activitatea in propriile case.
Detalii, pe Economica